Březen 2009

Knížka na ůvod do meditace

18. března 2009 v 17:46
Tady je jedna knížka na ůvod do problematiky meditace :) Je ale nepsaná 70ti letým chlapem tak je to takový divný a furt tam mluví o bohu a v metaforách.. mno nic moc pokusím se sehnat nějakou lepší ale aspoň něco.

Předmluva

1. část vize



Jak se uvolnit a soustředit

17. března 2009 v 17:28
Pohodlně se posaďte,zajistěte abyste byly nikým nerušení.Udělejte si příemné relaxační prostředí kde vám bude příjemně a budete se cítit dobře.

Zkuste se uvolnit,povolte všechny svaly v těle soustřeďte se na to že jste uvolnění a nic vás netrápí.Vypusťte všechny myšlenky z hlavy a zkuste myslet jen na to že je vám dobře a případně na tu kinezi, kterou zrovna chcete trénovat.

Než začnete s tréningem kinezí

17. března 2009 v 17:04 | Fox Mulder
Takže než se pustíte do cvičení měli byste být uvolnění a soustředění,můžete meditovat před tím než začnete trénovat pro dosažení lepších výsledků :) Mějte ale na paměti že cvičení kinezí není na jedno odpoledne je to záležitost týdnů (pokud jste nadaní) a často i měsíců.Buďte v pokrocích realističtí,nechtějte zázraky.Věřte že to jde,když si budete říkat že to nejde pohoříte..... Je to hodně o vaší vůli a vašem přesvědčení.

Trénujte každý den pokud možno pravidelně zhruba půl až jednu hodinu denně.Záleží na tom jak se cítíte a jakou máte náladu atd... Pokud vám nepůjde tréning jedné věci přejděte jí a pusťte se do druhé.Za týden se k ní můžete vrátit :) Buďte trpělivý,nic není hned.

Je pravděpodobný že vás třeba při tréningu telekineze budou brnět ruce,nebo na nich budete pociťovat chlad či teplo,nebo nějaký jiný pocit,nebojte se toho je to zcela normální.Pokud jste začátečníci bude vás bolet hlava,taky se toho nebojte ono to zhruba po třetím cvičení přejde.Ale POZOR jak vás hlavička rozbolí běžte udělat na chvýli hají a odpočiňte si.Nepřepínejte se,hlavně ze začátku ne, musí se začínat pozvolna...

tréning telekineze

16. března 2009 v 19:36 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning telekineze

Samozdřejmě se nezapomeňte uvolnit a pohodlně usadit :)


Plovoucí párátko


Naplňte mističku vidou a na hladinu položte párátko. Sedněte si k mističce a soustředěně zírejte na parátko. Počkejte, až se hladina uklidní. Nyní můžete zkoušet trénovat těmito způsoby:
1. Pomocí energie PSI
2. Pomocí imaginární ruky
3. Pomocí síly vůle


první způsob
Vytvořte mezi sebou a párátkem tunel. Představte si, jak se tunelem protahuje ruka a prstem strká do párátka, které se pohybuje po hladině vody v mističce. Musíte se plně soustředit a věřit, že to jde. A věřte mi, mě se to po hodině zkoušní podařilo!!!

druhý způsob
Soustřeďte se na párátko a přejte si, aby se pohnulo třeba doprava. Myslete jen a jen na to, aby se pohnulo. Možná hned, možná později se pohne. Když se pohnulo mě, pohne se vám taky!!

POZOR!!! Během tohoto tréninku si dejte pozor na svůj dech. Je docela možné, že párátkem pohnete pomocí svého dechu!


PSI-wheel

Pohodlně si sedněte a uvolněte se,před tréningem můžete meditovat pro dosažení lepších výsledků :)


Položte PSI-wheel před sebe na stůl.Dejte ruce před sebe zhruba do vzdálenosti 15-50 cm před obličej podle toho jak vám je to pohodlné.Soustřeďte se na to že z vaších rukou vychází energie a kupí se mezi vašima rukama v jakýsi balonek.Po cca 3-8 minutách ucítíte mezi rukama magnetismus nebo jako byste cítily že držíte mezi rukama balónek.Potom přiložte ruce k PSI-wheelu a přejte si aby se roztočil.

Možností jak pohnout s PSI-wheelem je hodně.
1.představte si jak se PSI-wheel otáčí, soustřeďte se na celou myslí
2.spliňte s PSI-wheelem představte si jako by byl PSI-wheel součástí vašeho těla,a potom mu poručte aby se roztočil.
3.soustřeďte se na jeden roh psi-wheelu a představte jak se otáčí dokola tím směrem kterým chcete.
4.zkuste se zaměřit na jeden bod na PSI-wheelu a zkusit ho jakoby očima odtlačit
5.stejně jako u mističky s párátkem můžete použít imaginární ruku

Tohle jsou tři možnosti které používám já,ale určitě je jích i víc.Záleží na vás který vám bude nejbližší a který vám bude vyhovovat :)





PSI-wheel

16. března 2009 v 19:19 | Fox Mulder
Psychokineze

PSI-wheel

PSi-wheel slouží ke tréningu telekineze pro začátečníky.

Pro výrobu PSI-wheelu potřebujete
-modelínu (může být i třeba nějaká guma nebo korek)
-jehlu (postačí i párátko)
-papír

1-zapíchněte jehlu do podstavy (modelína nebo guma)
2-zpřehýbejte čtvereček papíru zhruba 8X8 cm (je to jen orientačně) tak aby se z něho stal jakýsi "klobouček" se zhora bude vypadat jako písmeno X
3-položte papírek na jehlu

výsledek by měl vypadat asi takhle :)

PSI-wheel roztočí i malinký závan vzduchu.Dávejte si na to pozor :) nezapomeňte vždycky zatěsnit okna a dveře.


tréning pyrokineze

16. března 2009 v 18:51 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning pyrokineze

tréning se sirkamy

Zahistěte, že vás nikdo nebude rušit, pohodlně se usaďte, vezměte si sirku, zapalte ji a soustřeďte se na ni. Snažte se nemyslet na nic, jen na jednu věc: Aby sirka zhasla. Vytvořte jakýsi tunel (je to složité, pokud neumíte ovládat svoje myšlenky, ale časem to jde naučit), který bude spojovat vaši mysl se sirkou. Přejte si, aby zhasla.
Pokud tohle zvládnete, podobným způspbem ji můžete zkusit zapálit.

Tréning se svíčkamy


Vše je stejné jako v případě sirek. Akorát že budete trénovat se svíčkou.




Tréning se svíčkou pro pokročilejší

Zajistěte, že vás nikdo nebude rušit, vezměte svíčku (bude to lepší než sirka, protože dlouho hoří), zapalte ji a pohodlně se usaďte. Jako dříve, vytvořete tunel mezi vaší myslí a plamenem a přejte si, aby se:

1. ... prodloužil
2. ... zkrátil
3. ... začal otáčet okolo knotu
4. ... rozdvojil
5. ... různě kroutil
6. ... ztenčil
7. ... rozšířil



Pokud jste zvládly toto cvičení tak Vám gratuluju :) a můžete se pustit do dalšího cvičení.Ale pozor pokud jste nezvládly první 2 tak se do tohoto nepouštějte z 99 procent by to byla ztráta času.

cvičení pro zkušené:

1.Vezměně nějakou hádobu, ve které může hořet oheň (keramická/skleněná mísa) a dejte do ní noviny. Tentokrát to nebude zapalování sirky/svíčky, ale celých novin buďto najednou, nebo po kouskách. Jakmile budou hořet, zkuste ovládat celý plamen (zkuste ho prodloužit, zkrátit, točit s ním, ztenčit ho...) a nakonec zhasnout.

Dejte si pozor ať vám nechytne barák je to dost nebezpečné proto mějte raděj při ruce vodu k uhašení ohně.


2.Sedněte si k ohništi nebo ke krbu. Nezapalujte polena sirkami, ale pomocí pyrokineze. Můžete také donutit sotva žhnoucí uhlíky, aby znovu vzplanuly.

Hodně štěstí!!






tréning thermokineze

16. března 2009 v 18:45 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning thermokineze

1.pohodlně sedněte, uvolněte se a představte si, jak se kolem vás mění teplota. Představujte si to intenzivně. Zkoušejte to pořád. Pokud jste změnu teploty zaznamenali (popřípadně i váš teploměr), pak gratuluji.





tréning levitace

16. března 2009 v 18:41 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning levitace

Levitace je schopnost buď něco vznášet, nebo sám kráčet třeba po hladině.

Ten, kdo umí ovládat schonpst levitace, se může odrazit od vodní hladiny, vyskočit do velkých výšek, přeskočit širokou propast, běhat po zdi či po stropě, jen tak kráčet vzduchem (použije vzduch jako oporu pro nohy).


Jak si osvojit tuto schonost?
Kdo by nechtěl, že? Ovšem není to jednoduché. Četla jsem, že je nutné zbavit tělo přebytečné tíže pomocí dechu. Ovšem pokud byste se chtěli odrazit od vodní hladiny, pak vám to zřejmě nepůjde. Proč? Soustředit se na to totiž dokáže jen málo lidí na celém světě.
Vzpomínám si na jedu věc. Jeden pán se vznášel před Bílým domem a jediné, čím se dotýkal země, byla jeho hůl. Netuším, jak dlouho se tam vznášel a byl fotografován, ale prý pak normálně odešel.




tréning hydrokineze

16. března 2009 v 18:38 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning hydrokineze

Naplňte si misku s vodou kousek pod okraj. Na nic nemyslete, uvolněte se a sedněte si k misce. Nyní můžete:

1. Ponořte ukazováček do vody a vnímejte její vlastnosti. Pak se soustřeďte na pohyb vody. Představte si, jak se voda začne hýbat dokola směrem, který si sami zvolíte. Plně se na tento pohyb soustřeďte. Můžete pohyb zrychlit. Pak ukazováček vytáhněte a (stále myslete na vír) kružte ukazováčkem po směru víru.

2. Zapojit sílu vůle. Pevně se soustřeďte na vodu v micse a představte si, jak se točí do víru. Je to o pevné vůli a o týdnech zkoušení.

3. Použít imaginární ruku. Představte si, jak nějaká ruka ukazováčkem víří vodu do víru.






tréning geokineze

16. března 2009 v 18:33 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning geokineze

1.Budete potřebovat krystal. Nevhodný je neprůhledný.
Důležité je zapsat si jeho vlastnosti (průhlednost, průsvitnost, barva, tvar, množství prasklin a vše, čeho si na něm všimnete).
Zaujměte pohodlnou polohu a zajistěte si klid. Uvolněte a na nic nemyslete. Krystal mějte u sebe. Můžete ho držet v ruce nebo se na něj pouze dívat. Nyní se zameřte na změnu jeho jedné fyzikální vlastnosti (třeba barva). Snažte se silou vůle změnit vámi vybranou vlastnosti a zároveň na celkový výsledek.
Pokud se nic nestalo, nezoufejte a zkoušejte to dál!!!


2.Představte si, že jste přímo uvnitř krystalu mezi jeho jednotlivými částicemi. Do největších detailů si jednptlivé částice i jejich uspořádání představte. Nyní změňte jejich polohu a uspořádání. A krystal se vaší vůli podřizuje.






tréning kryokineze

16. března 2009 v 18:28 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning kryokineze

Nebo také cryokineze. Jde o kinezi, díky níž můžete snížit teplotu tak, že třeba voda zmrzne.

cvičení: Vezměte misku (nejlépe z takového materiálu, který nepraskne, když na něj bude působit chlad), naplňte ji vodou (ne po okraj) a sedněte si k ní. Uvolněte se, na nic nemyslete a pak se soustřeďte na vodu v misce. Představte si, jak se na ni vytváří krusta ledu a jak pomalu zamrzá.








tréning lumokineze

16. března 2009 v 18:25 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning lumokineze

Cvičte v místnosti kde je světlo tlumené a jeho zdroj není moc jasný. Čili: Když bude světla málo, tím lépe se bude cvičení provádět, a naopak, pokud bude světla moc, bude to obtížnější.

Jako vždy se musíte pořádně uvolnit. Soustřeďte se na světelné podmínky ve vašem okolí. Vnímejte, kam a s jakou intenzitou dopadají paprsky světla. Zkoumejte jeho bravu, jeho jas, hru světla a stínu i to, že jste osvětleni i vy. Teď zkuste osvětlit nějaké místo nebo sami sebe. Soustřeďte se na to, jak se fotony světla hromadí na onom místě a světlo v tého oblasti stoupá.





tréning biokineze

16. března 2009 v 18:21 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning biokineze

Jde o ovlivňování živých objektů, dokonce prý o změnu DNA, i když to je vyloučené. Přesněji: Můžete si změnit bravu vlasů, ovlivnit jejich délku, jestli budou vlnité nebo rovné, barvu očí...


1.Uvolněte se a říkejte si: "S každým nádechem rostou mé vlasy rychleji." A samozřejmě tomu věřte.


2.logičtější způsob, jak biokinezi trénovat:
Uvolněte se a meditujte. Představte si šroubovici DNA. Zcela ji mějte před očima. Pak se přižene vít, odvane částice ve šroubovici a nahradí je novými částicemi.







tréning chronokineze

16. března 2009 v 18:15 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning chronokineze

Nikým nerušení si udělejte pohodlíčko a a poslouchejte hodiny které tikají, pohodlně se usaďte, uvolněte se a soustřeďte se na pauzy mezi jednotlivým tikáním hodin, které označují jednu vteřinu. Postupně se plně soustřeďte na prodloužení/zkrácení každé mezery. Zkoušejte to tak dlouho, dokud se vám nepodaří jednu či více mezer mezi vteřinami prodloužit/zkrátit.

Postupným trénováním se vám to bude dařit čím dál víc a pokud se vám podaří, aby se chronokineze stala součástí vašeho každého dne, nebude problém čas zpomalit, když vám třeba padá z rukou něco moc křehkého. Nebo zrychlit, když chcete, aby vám škola rychleji utekla.

Ovšem pozor! Nemění se čas, ale vaše vnímání času!!!!!!!!!!!







tréning elektrokineze

16. března 2009 v 15:54 | Fox Mulder

tréning elektrokineze

Psychokineze

tréning elektrokineze

1. cvičení
(Je potřeba partner)
Sedněte si (nebo klidně stůjte) a uvolněte se. Položte své a partnerovy ruce na sebe. Můžete se dotýkaz celými dlaněmi nebo jen konečky prstů. Soustřeďte se na to, jak skrz vaše ruce proudí elektrony (elektrický proud). Opak tohoto cvičení je soustředění se na příchod elektřiny z těla vašeho partnera. Pokud cítíte brnění, pak je cvik úspěšný.

2. cvičení
(Je potřeba vybitou nabíjecí baterii, nejvhodnější je 9V)
Vezměte baterii do rukou nebo ji nechte na stole. Soustřeďte se na to, jak se nabíjí, představujte si, jak se uvnitř shromažďuje elektřina. Můžete si také představit, že jste uvnitř této baterie a sledujete, jak se nabíjí a elektrizuje.


3. cvičení (večerní)
Představte si, že stojíte na místě, kde jsou veliká šedivá mračna a ledový vítr. Všude je cítit elektrické napětí. Představte si, že máte moc vyvolat blesk, který uhodí kdykoli, jakmile si zamanete.






tréning atmokineze

16. března 2009 v 15:01 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning atmokineze

Atmokineze kineze, kterou lze ovládat atmosférické podmínky, čili počasí. Někde můžete vyvolat přeháňkou, bouři, nebo ji naopak zažehnat.

POZOR!! Ne každý si přeje počasí, které zrovna chcete vy!

Trénink:

Zaujměte pohodlnou polohu, chvilku relaxujte a uvolněte se. Pak si představujte, jak padá jemný déšť. Snažte se představit si co nejvíce detailů (včetně zatažené oblohy), jednotlivé kapky, vůni deště... Duďte kreativní.

POZOR!! Dávejte si pozor na předpověď počasí, aby nezačalo pršet a vy si nemysleli, že je to vaše práce!


Je to dost těžký nesnažte se tohle dělat hned ze začátku zřejmě se to nepovede.







tréning aerokineze

16. března 2009 v 14:28 | Fox Mulder
Psychokineze

tréning aerokineze

Jde o ovládání plynů takže než se pustíte do cvičení je potřeba zavřít všechny okna dveře atd aby vám neprodily do místnosti žádná vzduchy a dejte si třeba tričko přes pusu nebo nějakou šálu.


Pokud jste začátečník mohou se objevit různé "vedlejší příznaky" jako jsou bolesti hlavy divny chlad nebo brnení v rukách.Necvičte proto hned ze začátku moc intenzivně a hlavně nezapomeňnte že to není hned.Musíte být trpělivý


tady je několik cvyků:

1. Budete potřebovat vonnou tyčinku a žádné vzdušné proudy.
Posaďte se pohodlně a relaxujte.Jakmile budete uvolnění, zapalte vonnou tyčinku a sledujte stoupající kouř. Zkuste ovlivnit směr kouře a rozptýlit ho.

Pokud jste kuřáci, můžete se o to samé pokusit, když vyfukujete kouř.


2. Představte si, že jste v krajině, kde vládne vzduch. Pod našima nohama je tráva, listy létají ve větru... Stromy i jiné rostliny se ohýbají ve věčném větru a písečné duny se přesýpají. Na nebi se prohánějí mraky. Chladný a teplý vítr se mísí a vytvářejí bouře a vichřice. Na vodní hladině ne tvoří vlny.
A uprostřed toho všeho jste vy. Pozvedněte ruce a myšlenkou přikažte větru, aby valun tím směrem, který chcete. Zkuste vytvořit hurikán.







kineze

16. března 2009 v 13:57

Než se pustíte do trénování kinezí,měli byste se naučit dokonale uvolňovat a koncentrovat svoje myšlenky :) to je v podstatě klíč k ůspěchu.Musíte mít vůli a věřit že to jde,naučte se pracovat s energií a pravidelně trénujte. :)



-ovládání proudění plynů

-ovládání atmosférických podmínek

-ovládání elektronů

-ovládání subjektivního vnímání času

-ovládání DNA

-ovládání fotonů (světla)

-ovládání ledu

-ovládání částic pevných látek

Gryokineze
-manipulace s gravitací

-ovládání vody

-vznášení věcí

Magnokineze
-ovládání magnetů a magnetických polí

-ovládání teploty

-ovládání ohně

-ovládání předmětů na dálku

Telepatie
-komunikace pomocí mysli bez použití jakéhokoliv fyzického dorozumívacího prostředku